No
| AKADEMİK Personel Memnuniyet Anketi |
ifade benim alanıma uygun değil |
Hiç katılmıyorum |
Katılmıyorum |
Ne Katılıyorum Ne Katılmıyorum |
Katılıyorum |
Kesinlikle Katılıyorum |
0 |
Bölümümde sınıftaki öğrenci sayısı dersimin verimi açısından uygun |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerim açisindan degerlendirdigimde, bölümünde ders paylasimi yapabilecegim ögretim elemani sayisinin yeterli oldugunu düsünüyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusu görsel açidan begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu binanin genel fiziksel kosullari bence uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelliler için gerçeklestirilen iyilestirmeler dikkatimi çekiyor |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerimde kullandigim derslik/laboratuar/atölye vs. bence yeterli nitelikte. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun sosyal hizmet alanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun yemekhane imkanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birimimdeki arkadaslarla sohbet etmekten keyif aliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelli birinin yardim istegine öncelik veririm |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim tutarlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim beceriklidir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim bana çalisma sevki veriyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisani gereken biçimde taltif eder |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisanla çalismayani birbirinden ayirt eder, herkese hakkini verir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticimin bana insan olarak deger verdigini hissediyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticime ilettigim sikayetler dikkate alinir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim hiç kimseye yönelik kayirmacilik yapmaz. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Isyerimdeki arkadaslik ortami yeterlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bu birimde görevli oldugum için mutluyum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde benimsenen egitim hedefleri yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümün ders programi egitim hedefleriyle genel itibariyla uyumlu. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ders(ler)imi geçen ögrencileri ders hedeflerim açisindan bekledigim nitelige ulastirabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ögrencilerim dersimin gerektirdigi kaynaklara ulasabiliyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Sinav, ödev, proje vb. ile ögrencileri yeterince degerlendirebiliyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeni ögrencilerin programimiza hazirlikliligi yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yürüttügüm arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalari ulusal ve/veya çevre ihtiyaçlarina uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim için yeterli kaynaga ulasabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeterince arastirma/gelistirme/bilgi üretme faaliyeti yapabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarimda paydaslarla (endüstri, kamu kurumlari, sivil toplum örgütleri vb.) yeterli iliski kurabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim kurumuma/birimime yeterli faydayi (ekonomik,itibar) saglamaktadir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Topluma yönelik bilgilendirme ve bilinçlendirme konusunda gerekeni yeterince yapiyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Alanimla ilgili olarak topluma yönelik sanatsal/sportif/kültürel/egitsel/saglik vs. faaliyetleri gereken düzeyde gerçeklestirebiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Gerçeklestirdigim uygulama/hizmet faaliyetleri kurumum/birimim için faydaya (ekonomik, itibar vs) dönüsüyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinin tasarimini begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinda aradigimi kolayca buluyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web-mail sistemi etkin çalisiyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Cüzdanimda Mersin Üniversitesi kimligini tasiyor olmaktan dolayi memnunum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde sınıftaki öğrenci sayısı dersimin verimi açısından uygun |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerim açisindan degerlendirdigimde, bölümünde ders paylasimi yapabilecegim ögretim elemani sayisinin yeterli oldugunu düsünüyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusu görsel açidan begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu binanin genel fiziksel kosullari bence uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelliler için gerçeklestirilen iyilestirmeler dikkatimi çekiyor |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerimde kullandigim derslik/laboratuar/atölye vs. bence yeterli nitelikte. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun sosyal hizmet alanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun yemekhane imkanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birimimdeki arkadaslarla sohbet etmekten keyif aliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelli birinin yardim istegine öncelik veririm |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim tutarlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim beceriklidir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim bana çalisma sevki veriyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisani gereken biçimde taltif eder |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisanla çalismayani birbirinden ayirt eder, herkese hakkini verir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticimin bana insan olarak deger verdigini hissediyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticime ilettigim sikayetler dikkate alinir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim hiç kimseye yönelik kayirmacilik yapmaz. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Isyerimdeki arkadaslik ortami yeterlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bu birimde görevli oldugum için mutluyum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde benimsenen egitim hedefleri yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümün ders programi egitim hedefleriyle genel itibariyla uyumlu. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ders(ler)imi geçen ögrencileri ders hedeflerim açisindan bekledigim nitelige ulastirabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ögrencilerim dersimin gerektirdigi kaynaklara ulasabiliyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Sinav, ödev, proje vb. ile ögrencileri yeterince degerlendirebiliyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeni ögrencilerin programimiza hazirlikliligi yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yürüttügüm arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalari ulusal ve/veya çevre ihtiyaçlarina uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim için yeterli kaynaga ulasabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeterince arastirma/gelistirme/bilgi üretme faaliyeti yapabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarimda paydaslarla (endüstri, kamu kurumlari, sivil toplum örgütleri vb.) yeterli iliski kurabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim kurumuma/birimime yeterli faydayi (ekonomik,itibar) saglamaktadir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Topluma yönelik bilgilendirme ve bilinçlendirme konusunda gerekeni yeterince yapiyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Alanimla ilgili olarak topluma yönelik sanatsal/sportif/kültürel/egitsel/saglik vs. faaliyetleri gereken düzeyde gerçeklestirebiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Gerçeklestirdigim uygulama/hizmet faaliyetleri kurumum/birimim için faydaya (ekonomik, itibar vs) dönüsüyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinin tasarimini begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinda aradigimi kolayca buluyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web-mail sistemi etkin çalisiyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Cüzdanimda Mersin Üniversitesi kimligini tasiyor olmaktan dolayi memnunum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde sınıftaki öğrenci sayısı dersimin verimi açısından uygun |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerim açisindan degerlendirdigimde, bölümünde ders paylasimi yapabilecegim ögretim elemani sayisinin yeterli oldugunu düsünüyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusu görsel açidan begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu binanin genel fiziksel kosullari bence uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelliler için gerçeklestirilen iyilestirmeler dikkatimi çekiyor |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerimde kullandigim derslik/laboratuar/atölye vs. bence yeterli nitelikte. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun sosyal hizmet alanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun yemekhane imkanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birimimdeki arkadaslarla sohbet etmekten keyif aliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelli birinin yardim istegine öncelik veririm |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim tutarlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim beceriklidir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim bana çalisma sevki veriyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisani gereken biçimde taltif eder |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisanla çalismayani birbirinden ayirt eder, herkese hakkini verir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticimin bana insan olarak deger verdigini hissediyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticime ilettigim sikayetler dikkate alinir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim hiç kimseye yönelik kayirmacilik yapmaz. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Isyerimdeki arkadaslik ortami yeterlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bu birimde görevli oldugum için mutluyum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde benimsenen egitim hedefleri yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümün ders programi egitim hedefleriyle genel itibariyla uyumlu. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ders(ler)imi geçen ögrencileri ders hedeflerim açisindan bekledigim nitelige ulastirabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ögrencilerim dersimin gerektirdigi kaynaklara ulasabiliyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Sinav, ödev, proje vb. ile ögrencileri yeterince degerlendirebiliyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeni ögrencilerin programimiza hazirlikliligi yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yürüttügüm arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalari ulusal ve/veya çevre ihtiyaçlarina uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim için yeterli kaynaga ulasabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeterince arastirma/gelistirme/bilgi üretme faaliyeti yapabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarimda paydaslarla (endüstri, kamu kurumlari, sivil toplum örgütleri vb.) yeterli iliski kurabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim kurumuma/birimime yeterli faydayi (ekonomik,itibar) saglamaktadir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Topluma yönelik bilgilendirme ve bilinçlendirme konusunda gerekeni yeterince yapiyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Alanimla ilgili olarak topluma yönelik sanatsal/sportif/kültürel/egitsel/saglik vs. faaliyetleri gereken düzeyde gerçeklestirebiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Gerçeklestirdigim uygulama/hizmet faaliyetleri kurumum/birimim için faydaya (ekonomik, itibar vs) dönüsüyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinin tasarimini begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinda aradigimi kolayca buluyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web-mail sistemi etkin çalisiyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Cüzdanimda Mersin Üniversitesi kimligini tasiyor olmaktan dolayi memnunum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde sınıftaki öğrenci sayısı dersimin verimi açısından uygun |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerim açisindan degerlendirdigimde, bölümünde ders paylasimi yapabilecegim ögretim elemani sayisinin yeterli oldugunu düsünüyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusu görsel açidan begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu binanin genel fiziksel kosullari bence uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelliler için gerçeklestirilen iyilestirmeler dikkatimi çekiyor |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerimde kullandigim derslik/laboratuar/atölye vs. bence yeterli nitelikte. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun sosyal hizmet alanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun yemekhane imkanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birimimdeki arkadaslarla sohbet etmekten keyif aliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelli birinin yardim istegine öncelik veririm |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim tutarlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim beceriklidir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim bana çalisma sevki veriyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisani gereken biçimde taltif eder |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisanla çalismayani birbirinden ayirt eder, herkese hakkini verir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticimin bana insan olarak deger verdigini hissediyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticime ilettigim sikayetler dikkate alinir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim hiç kimseye yönelik kayirmacilik yapmaz. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Isyerimdeki arkadaslik ortami yeterlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bu birimde görevli oldugum için mutluyum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde benimsenen egitim hedefleri yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümün ders programi egitim hedefleriyle genel itibariyla uyumlu. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ders(ler)imi geçen ögrencileri ders hedeflerim açisindan bekledigim nitelige ulastirabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ögrencilerim dersimin gerektirdigi kaynaklara ulasabiliyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Sinav, ödev, proje vb. ile ögrencileri yeterince degerlendirebiliyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeni ögrencilerin programimiza hazirlikliligi yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde sınıftaki öğrenci sayısı dersimin verimi açısından uygun |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerim açisindan degerlendirdigimde, bölümünde ders paylasimi yapabilecegim ögretim elemani sayisinin yeterli oldugunu düsünüyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusu görsel açidan begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu binanin genel fiziksel kosullari bence uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelliler için gerçeklestirilen iyilestirmeler dikkatimi çekiyor |
|
|
|
|
|
|
0 |
Kendi derslerimde kullandigim derslik/laboratuar/atölye vs. bence yeterli nitelikte. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun sosyal hizmet alanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümün bulundugu kampusun yemekhane imkanlari benim açimdan yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birimimdeki arkadaslarla sohbet etmekten keyif aliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Engelli birinin yardim istegine öncelik veririm |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim tutarlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim beceriklidir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim bana çalisma sevki veriyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisani gereken biçimde taltif eder |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim çalisanla çalismayani birbirinden ayirt eder, herkese hakkini verir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticimin bana insan olarak deger verdigini hissediyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticime ilettigim sikayetler dikkate alinir |
|
|
|
|
|
|
0 |
Birim yöneticim hiç kimseye yönelik kayirmacilik yapmaz. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Isyerimdeki arkadaslik ortami yeterlidir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bu birimde görevli oldugum için mutluyum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümümde benimsenen egitim hedefleri yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Bölümün ders programi egitim hedefleriyle genel itibariyla uyumlu. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ders(ler)imi geçen ögrencileri ders hedeflerim açisindan bekledigim nitelige ulastirabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Ögrencilerim dersimin gerektirdigi kaynaklara ulasabiliyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Sinav, ödev, proje vb. ile ögrencileri yeterince degerlendirebiliyorum |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeni ögrencilerin programimiza hazirlikliligi yeterli. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yürüttügüm arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalari ulusal ve/veya çevre ihtiyaçlarina uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim için yeterli kaynaga ulasabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeterince arastirma/gelistirme/bilgi üretme faaliyeti yapabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarimda paydaslarla (endüstri, kamu kurumlari, sivil toplum örgütleri vb.) yeterli iliski kurabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim kurumuma/birimime yeterli faydayi (ekonomik,itibar) saglamaktadir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Topluma yönelik bilgilendirme ve bilinçlendirme konusunda gerekeni yeterince yapiyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Alanimla ilgili olarak topluma yönelik sanatsal/sportif/kültürel/egitsel/saglik vs. faaliyetleri gereken düzeyde gerçeklestirebiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Gerçeklestirdigim uygulama/hizmet faaliyetleri kurumum/birimim için faydaya (ekonomik, itibar vs) dönüsüyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinin tasarimini begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinda aradigimi kolayca buluyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web-mail sistemi etkin çalisiyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Cüzdanimda Mersin Üniversitesi kimligini tasiyor olmaktan dolayi memnunum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yürüttügüm arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalari ulusal ve/veya çevre ihtiyaçlarina uygun. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim için yeterli kaynaga ulasabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Yeterince arastirma/gelistirme/bilgi üretme faaliyeti yapabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarimda paydaslarla (endüstri, kamu kurumlari, sivil toplum örgütleri vb.) yeterli iliski kurabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Arastirma/gelistirme/bilgi üretme çalismalarim kurumuma/birimime yeterli faydayi (ekonomik,itibar) saglamaktadir. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Topluma yönelik bilgilendirme ve bilinçlendirme konusunda gerekeni yeterince yapiyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Alanimla ilgili olarak topluma yönelik sanatsal/sportif/kültürel/egitsel/saglik vs. faaliyetleri gereken düzeyde gerçeklestirebiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Gerçeklestirdigim uygulama/hizmet faaliyetleri kurumum/birimim için faydaya (ekonomik, itibar vs) dönüsüyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinin tasarimini begeniyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web sayfasinda aradigimi kolayca buluyorum. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Üniversitemiz web-mail sistemi etkin çalisiyor. |
|
|
|
|
|
|
0 |
Cüzdanimda Mersin Üniversitesi kimligini tasiyor olmaktan dolayi memnunum. |
|
|
|
|
|
|